Pomimo ogromnej powszechności internetu papierowe ulotki cały czas cieszą się dużym zainteresowaniem. Wynika to głównie z tego, że zwyczajnie są tanie i skuteczne. Nieduży koszt wydruki i kolportażu przekłada się na naprawdę wysoką konwersję, która wynosi nawet kilkadziesiąt procent. Bowiem tyle konsumentów, jak można przeczytać ze statystyk, znalezione w skrzynce ulotki dość dokładnie przegląda.
Ten rodzaj reklamy sprawdza się doskonale do informowania klientów o swojej ofercie, promocjach czy nowych produktach. To nie zawsze się będzie przekładać na wyniki sprzedaży, lecz w dłuższym okresie czasu na pewno poprzez taką reklamę przybędzie klientów. Decydując się na kolportaż ulotek warszawa w pierwszej kolejności trzeba znaleźć doświadczoną firmę, która zajmie się wszystkim. Rozwiązanie takie jest najwygodniejsze, ale też i opłacalne ekonomicznie.
Oczywiście jeśli się ktoś bardzo uprze, to przygotuje sam lub zleci komuś opracowanie grafiki, poszuka drukarni, która mu to wszystko wydrukuje, a na sam koniec zapłaci komuś za rozwiezienie. Ale jeśli to wszystko się zliczy, to okaże się najczęściej że trzeba będzie zapłacić dużo więcej niż za całościowy pakiet. Że wspominać się już nie będzie o czasie, którego również dużo trzeba będzie przeznaczyć na zorganizowanie osobno każdego z tematów. A plusów zamówienia specjalizującej się w tego typu usługach firmy co najmniej kilka się znajdzie. Przede wszystkim firma taka dysponuje doświadczeniem na rynku, co przecież przy takie reklamie ma duże znaczenie.
Mając zatrudnionych grafików i specjalistów od marketingu będzie też mogła przygotować szybko odpowiednią szatę graficzną, która następnie przesłana zostanie do wydrukowania. Firmy zajmujące się przygotowywaniem ulotek przeważnie współpracują z najlepszymi drukarniami, co gwarantuje najwyższą jakość realizacji i rozsądne ceny. Spore znaczenie ma także samo roznoszenie ulotek warszawa. Tu potrzebne będzie posiadanie floty samochodów, rozwożących sprawnie materiały do kolportażu, a także doświadczonych osób do roznoszenia.